Garderoben är nu rensad!

Sådär ja! Garderoben är nu rensad och här är resultatet (självklart kopplades kameran till datorn när jag klickat ner blogg.se):

 Före :)

 Och efter!

Okejokej, det ser fortfarande ut som en sommrig garderob, men jag använder ganska mycket ljust upptill sådär ibland, så det får hänga kvar! Rensade faktiskt ut en del skor också (gamla ruttna ballerinaskor som min syster köpt, som jag snodde, men som jag aldrig använt, äckliga svarta låga pumps som jag var jättestolt över i sjuan, söndriga väskor till och med! etc...

Jahapp, är det nu man sticker ut och köper nya kläder och skor? För jag måste ju säga att H&M.s höstmode är ju lite att bita i, har också märkt att jag för det mesta endast äger svarta vinterskor, vad sägs som ett par tanfärgade, eller bruna/beiga?! Hmm... Får se hur det blir med det! :)

Jag har förövrigt tankat ner 5 episoder av Californication, gick på femman för ett tag sen, kanske fortfarande gör(?) så ska sätta mig och titta innan jag hoppar in i duschen! :)

/Jessie
Allmänt | |
Upp