28/7

Suck... man sitter och skriver ett långt inlägg, när sedan det mobila bredbandet bestämmer sig för att lägga av! GAH, Inlägg? borta -.-

Wellwell, just nu befinner jag mig i Haverdal - Stugan! Även om jag bara ska vara här till imorgon (fredag) så är det ändå skönt att komma bort hemifrån! Har inte varit här nere sen oktober, så kände att det var dags nu!

Är här nere för att mina kusiner också kommer ner, och för att en av dem är på hembesök från USA. Dels för att diverse födelsedagar ska firas. Hoppas dock på att vi klarar av tårtan och allt det redan efter lunch, för då hinner jag in till Halmstad och ta en shoppingrunda :P Finns ju både Gina, BikBok och andra goá diverse affärer inne i stan ;)

Ska försöka ta lite bilder här nere också, funderar på att gå en liten runda sen, ta lite kort, och bara njuta av naturen här nere! Dels ta bilder på det jag hoppas på att hitta inne i stan ;) Hehe

Ska snart hoppa in i duschen, om inte mamma hunnit före dock. Sedan ska det säkerligen ätas igen eller nåt. Det är en nackdel när man är här nere, man går upp 5 kg/dag. Frukost, fika, lunch, fika, kvällsmat, godis? Hrfm.. ja, genom att bara skriva det där kände jag att shortsen satt lite tajtare... cosy... ;)

Wellwell, ses sen!

/Jessie
Allmänt | |
Upp