2011-06-29

Nu väntar jag på att klockan ska bli halv 7, så jag kan bege mig in i duschen. Ikväll vankas det mat, och tom kanske en cider för min del? på café bistro här i stan. Är sugen på en riktigt god sallad eller något annat som de har att erbjuda.
     Har för övrigt precis kommit hem från jobbet. Dagschefen sade först att jag skulle vara tvungen att stanna ända till klockan 19, men det ändrades som tur väl va, inte kul att komma hem och stressa det första man gör, tack för det! Nu kan jag iställt ta det lugnt och chilla lite vid datorn innan jag sätter igång o fixar mig. Ska också försöka få till en bild med min nya frisyr, som jag ännu inte riktigt vant mig vid. Kanske kan fixa det innan jag sticker ut sen. Får se hur det blir med det :)

Nae nu sätter jag mig ute innan jag hoppar in i duschen :)

Allmänt | |
Upp