31 Januari

Kul att ni fortfarande är några trogna läsare där ute!
Har varit sjuk, jobbat, blivit chefsassistent, varit lite mer sjuk, varit på personalmöte, jobbat, hunnit med en tjejkväll. Så har inte direkt haft tid att sitta framför en dator, och har definitivt inte heller haft någon lust. Men kanske skulle börja uppdatera lite här igen, ni har ju inget att läsa!

Jobbade hela dagen igår, var inte hemma förrän efter 18. Idag är jag ledig och även imorgon. Jävulsiskt skönt! Funderar på om jag ska ta en promenad, eller om jag ska fortsätta sitta i soffan och dega. Klockan är ju bara halv 1, så har fortfarande hela dagen på mig att göra något. Vilket betyder att Jess var uppe riktigt tidigt idag, de ni! Hehe.

Januari har nu gått. För snabbt, det nya året som vi kallade det, har nu börjat. Och jag har fått en bajsdålig start på ett sätt, men ändå en ganska bra start. Eller?
Time will tell.
/J
Allmänt | |
Upp