14 Mars 2013

Godmorgon!
 
Var uppe med tuppen, ville inte först, men jag och mamma tog oss till simhallen med tunga steg.. Ett pass vattengympa blev det idag! Måste säga att det där är bara gynnsamt om man gör det ordentligt. Stå lite lamt och trampa vatten ger nada i det läget, ta i så det känns så ger vattnet mer motstånd, blev nästan lite småirriterad på de som bara stog och knappt gjorde rörelserna.. Visst det är klockan 7 på morgonen, men ändå.. Jag och mamma försökte iallafall.
 
Idag ska jag inte göra mycket hade jag tänkt. Jobbar hela helgen + måndag och tisdag, stängning alla dagar, funny shit, men pengar ger det. På lördag ska jag och pappa även åka till högskolan i Jönköping, och till IKEA!
Eller jag vill till IKEA men han vet inte om att vi ska dit än hihi.. ;)
 
Måste verkligen göra nåt åt denna hyllan, därav IKEA..
 
Bokhyllan alltså... Den viker sig neråt mer och mer!
/J
Jess | |
Upp