inlägg försvinner.............

GAH! Hade skrivit ett lååååångt inlägg, PLOPP, borta..... sur man kan bli på kasst internet.... Well, what to do. Skrev massa om gårdagen, alla köp, de sköna människor som va med i jönköping. Skrev att min balklänning nu hänger i garderoben, men det försvann också, kul!
     Idag har jag klippt igenom håret för att det inte ska vara jätteslitet till balen i juni :) Efter det jobbade jag och Maria med vårt projektarbete som vi för övrigt snart är färdiga med, skönt som bara den!
  Nu på eftermiddagen/kvällen var pojken min hos mig :) men han åkte för en stund sen :( jess lessen i ögat :( Well, han sa att han tyckte vi skulle resa någonstans i oktober, och jag dum som få, nappar inte hans hake. Han drar upp en kalender och bläddrar fram till oktober och säger att Ahh 29:e är ju en helgdag, vad passande! Eh vad händer då? Jess lampa i hjärnan tänds. 29:e oktober 2011=2 år. Ahh, just precis... 29:e oktober 2009. Ahh fan tiden ba rinner förbi! <3

Nae nu ska lilla jess sova tror hon, kommer förmodligen ligga vaken i flera timmar, som vanligt :P

Bilder kan möjligtvis komma upp imon från Jönköping :) Godnatt! Godnattpussssar <3
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Bättre han kommer och hälsar på oss i London!!

Upp