28 Januari 2013

Hej!
 
Idag har det varit en ganska lång dag känns det som, men en dag med lika många timmar, minuter och sekunder som alla andra. Har hunnit med att jobba mellan 7-16, och sedan simma med Malin i ungefär 1 h. Skönt! Hoppas på att dra med henne dit oftare hihi..
 
Ska dit imon på morgonen också tänkte jag, annars pallrar jag mig inte upp ur sängen och sen går dagen. Så upp tidigt och simma, och sen ska jag städa mitt rum och ta det allmänt lugnt hade jag tänkt. Ledig nu till fredag då jag faktiskt också får en sovmorgon.. Nice!
 
Ska strax gå ner och lägga mig och läsa en bok. Man blir trött och gött seg i kroppen av att simma, hungrig som en varg blir man också.. Hoppas på att somna som en stock, och känner jag mig själv är det nog det jag kommer göra hehe..
 
Hoppas ni har en trevlig måndag!
/J
 
Jess | |
Upp